Kulttuurien törmäyksiä – minä välissä
NIMI: Kulttuurien törmäyksiä – minä välissä KOHDERYHMÄ: 7.-9.-luokkalaiset PITUUS: 1-2 oppituntia OPPIMISMENETELMÄ JA -TAVOITTEET: Työpaja on draamaa hyödyntävää kulttuuriperintökasvatusta. Ryhmäläiset tekevät pienryhmissä kohtauksia kulttuurien törmäysten rajapinnoilla elävistä nuorista. Työpajan tarkoituksena on herätellä ajatuksia niistä ristiriidoista, joita omaan ikäluokkaan kuuluvat nuoret tai nuori itse saattavat kohdata elämässään. Empatiataidot ja kulttuurinen ymmärrys kehittyvät. Draaman avulla opiskeluun kuuluvat … Jatka artikkelin Kulttuurien törmäyksiä – minä välissä lukemista
Kopioi ja liitä tämä koodi WordPress-sivustollesi luodaksesi upotteen
Kopioi ja liitä tämä koodi sivustollesi luodaksesi upotteen